Què és una doula?

Moltes vegades em pregunten quina és la meva feina, què faig exactament, quines són les meves tasques, quin paper faig... i no puc més que recordar-lis les sàvies paraules de Michel Odent "el valor d'una doula radica més en el què és que no en el que fa". La nostra presència serena, objectiva, amb confiança però sense vincle afectiu, amorosa, calmada, el nostre tarannà sense prejudicis, acompanyant totes les decisions de la mare, de la família.

Una mare a la que vaig acompanyar, Ariadna, ha estat, i és, una part molt important del meu dia a dia, va fer un vídeo i intenta a tothom que li pregunta explicar què és una doula, quina és la feina que no fem i com ella s'ha sentit en el moment del meu acompanyament. Gràcies a ella també varen contactar del Diari de Sabadell i em van fer una entrevista, Cara a Cara, on explicar, o si més no, intentar-ho, qui som, què fem i on radica la nostra feina.

Jo vaig disfrutar moltíssim durant l'entrevista que va ser una trobada de gairebé dues hores on més que pregunta resposta, varem xerrar i ens varem entendre.

Espero que la disfruteu, si més no, tant com jo mentre explicava Què és una doula!!??

http://cac.drac.com/?p=2816, la entrevista del pasat 17/01/2013



No hay comentarios:

Publicar un comentario